Czy na rynku jest wciąż problem ze znalezieniem kierowców zawodowych?

1
Autor: Marcin Wolak

Luki kadrowe to problem, z którym boryka się praktycznie cała europejska branża transportowa – od Hiszpanii po Białoruś. Jak radzą sobie z tym przewoźnicy z różnych krajów europejskich? Odpowiedź na to i inne pytania przyniesie raport Polskiego Instytutu Transportu Drogowego. 

Zanim jednak raport powstanie, potrzebny jest głos przewoźników. Dlatego zachęcamy do wypełnienia anonimowej ankiety przygotowanej przez Polski Instytut Transportu Drogowego.

Ile przedsiębiorcy płacą swoim kierowcom? Jakie oferują im bonusy i benefity oprócz wynagrodzenia? Jak długo szukają kierowców na wakujące etaty? I wreszcie jak oceniają obecną sytuację na rynku pracy? – to tylko niektóre pytania, które w niej padają.

Kliknij i wypełnij ankietę

Wyniki sondażu będą częścią raportu o rynku pracy w branży TSL, przygotowywanego przez PITD. Jeśli jesteś ciekaw, jak wygląda sytuacja w innych krajach europejskich, przy wypełnianiu ankiety zaznacz, że chciałbyś otrzymać raport drogą mailową.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


  • Zarabiam jako kierowca międzynarodowy jeżdżąc po całej Unii Europejskiej łącznie z Anglią 9400zł netto za 28 dni pracy. Czy to dużo? Pracuję 84 godziny tygodniowo. Śpię w budzie, gotuję na naczepie i w ciągu swojej zmiany 28 dni wyrabiam ponad 2 etaty w trudnych warunkach. Jestem 28 dób poza domem. Gdy mam dwa tygodnie wolne to mam za to płacone połowę najniższej krajowej. I tak samo za chorobowe. I tak samo przyszłą emeryturę. Więc reasumując zarobki moje w ujęcie godzinowym są na poziomie ciecia na bramie. Porównajcie uciążliwości, zagrożenia i odpowiedzialność.