Kiedy pod koniec maja przeprowadziliśmy debatę nt. tarczy antykryzysowej dla sektora TSL, jeden z naszych gości – Wojciech Miedziński, mówił o ofercie dla przedsiębiorców działających w sektorze transportowym, którą przygotowała spółka ARP Leasing należąca do Agencji Rozwoju Przemysłu.
– Odpowiadając na oczekiwania rynku przygotowaliśmy i wprowadziliśmy dla naszych przedsiębiorców dodatkowe instrumenty, jak leasing operacyjny z karencją w spłacie i pożyczki obrotowe – mówił Wojciech Miedziński i złożył wtedy pewną obietnicę.
– Naszą intencją jest udzielenie wsparcia jak najszerszej grupie przedsiębiorców, dlatego też, wsłuchując się w oczekiwania rynku, modyfikujemy dedykowane im produkty. Chcemy rozszerzyć dostępność naszego narzędzia wsparcia także poza branżę transportową, dla tych, którzy również posiadają własne floty transportowe, do dystrybucji wewnętrznej, własnej logistyki, jak np. piekarnie, czy mleczarnie. Docierają do nas takie sygnały, dlatego też chcemy dedykować dostępność dla innych PKD, które wykorzystują w leasingu środki transportu do szeroko pojętej własnej logistyki – zapowiedział prezes Miedziński i obietnicy dotrzymał. Spółka ARP Leasing poszerza grupę firm, które mogą skorzystać z państwowej pomocy dla przedsiębiorstw w trudnej sytuacji finansowej wywołanej pandemią koronawirusa. Teraz program pomocowy dostępny będzie m.in. dla tych przedsiębiorców, którzy korzystają z samochodów dostawczych o dmc do 3,5 tony.
Przypomnijmy, że w ramach tarczy antykryzysowej ARP otrzymała 1,7 mld zł na wsparcie firm. Więcej informacji o produktach ARP Leasing na stronie: https://www.arp-tarcza.pl/
Zobacz także: https://pitd.org.pl/2020/03/27/wsparcie-dla-branzy-transportowej/
Tarcza antykryzysowa dla sektora TSL… i co dalej?