Autor: Kamil Zając

Piwo między projektami, czyli jak na luzie doskonalić się w biznesie

Polski Instytut Transportu Drogowego miał zaszczyt być partnerem 18 edycji wydarzenia Piwo Między Projektami, które odbyło się 30 czerwca we Wrocławiu, zorganizowanego przez InDeed. W nieformalnej atmosferze, w popołudniowe i gorące popołudnie, przy zimnym złocistym napoju, spotkali się przedstawiciele branż z całej Polski. Marketingowcy, finansiści, managerowie, czy HR-owcy doskonalili swoje umiejętności, wymieniając się doświadczeniami w sesjach Round Tables. Luźna atmosfera sprzyjała integracji i nauce. Przeżyjmy to raz jeszcze oczami uczestników.

Piwo Między Projektami, to doskonała formuła pozwalająca podnieść swoje umiejętności i nawiązać ciekawe kontakty biznesowe.

Poznajmy się wszyscy

Na zegarku godzina 16:37. Wysiadamy z gorącego tramwaju, a z nieba leje się ukrop. Na szczęście budynek wrocławskiego Impartu, w którym zaraz zacznie się Piwo Między Projektami leży zaledwie kilka kroków od przystanku. Na zadaszonym dziedzińcu, na którym ulokowano scenę i warsztatowe stoliki, wita nas miła obsługa eventu. Od razu zaprasza do odwiedzenia miejsca, w którym można ugasić pragnienie. Wiedzą, czego potrzeba człowiekowi w taką pogodę! Z każdą minutą ludzi coraz więcej. Przybyli doświadczeni uczestnicy wydarzenia, jak i debiutanci. Z jakiej branży lub miasta spotkamy fachowców? Zastanawiamy się już z naszym zespołem od samego początku. Organizatorzy od razu chcą, aby wszyscy się poznali. Na start krótka gra networkingowa, z całą ekipą uczestników. Co kilka minut, każdy uczestnik zmienia partnera i musi w określonym czasie się przedstawić. Dzięki krótkiej rozmowie poznajemy się nawzajem i przełamujemy pierwsze lody.

Debata Venture Capital vs bootstrap inicjuje Piwo Między Projektami

Jaki jest najlepszy model dla rozwinięcia biznesu? Menedżerowie uważający, że najlepszy jest wariant inwestorski, w którym inwestor obejmuje część własności, w zamian za kapitalizację (Venture Capital), zmierzyli się ze zwolennikami modelu finansującego biznes ze środków własnych (bootstraping). Dyskusja miała dynamiczny charakter, ponieważ prowadziły ją osoby z dużym doświadczeniem biznesowym, tworzące i inwestujące w start-upy, a także często legitymujące się doświadczeniem w obu modelach inwestorskich. Mimo doskonałej argumentacji własnych stanowisk dyskusyjnych, prelegenci byli jednak zgodni, że przekroczenie pewnego progu rozwojowego firmy będzie od właścicieli wymagało wyboru najbardziej optymalnego modelu kapitalizacji. Co więcej, być może nawet drogi pośredniej.

->  Zielona branża TSL na wyciągnięcie ręki

Piwo Między Projektami to przede wszystkim sesje Round Tables

Kilkanaście kameralnych stolików czekało cierpliwie na spragnionych warsztatów. Polski Instytut Transportu Drogowego, będący partnerem eventu także miał zaszczyt poprowadzić Round Table. Justyna Świeboda moderowała stolik: „Czy warto szaleć tak? – jak i czy warto wyjść ze swojej strefy komfortu? Rola Project Managera kontra CEO”. Każdy ze stolików, to łącznie 2 godziny intensywnego, moderowanego networkingu, rozłożonego na dwie sesje. W trybie warsztatowym uczestnicy wymieniali się swoimi doświadczeniami pod okiem ekspertów i praktyków branżowych. Nie da się ukryć, że praktyczna wiedza, jest bardzo cenna.

Na zakończenie eventu stand-up i beerpong

Człowiek najlepiej przyswaja wiedzę, którą zdobył w przyjaznej atmosferze. Merytorycznie bogate Round Tables dobiegły do końca przed godziną 22:00. Po krótkim podsumowaniu przez organizatorów, nastał czas na relaks i integrację. After party rozpoczęło się od solidnej dawki humoru, dzięki stand-upowi. Później kuluary, kuluary. Wymiana wrażeń z eventu między uczestnikami i relaks przy piwku, Niektórzy postanowili nawet skusić się na partyjkę beer-ponga.

Piwo Między Projektami – czy warto uczestniczyć?

Zdecydowanie TAK! Dobór specjalistów, dzięki którym każdy z uczestników znajdzie stolik pod kątem umiejętności, które chciałby rozwijać. Co więcej, wiedza menedżerów, CEO firm, project managerów, na wyciągnięcie ręki. Czas zatem na kolejną rundę i… Piwo Między Projektami.

Piwo między projektami integruje biznes

Subskrybuj nasz NEWSLETTER!

Otrzymuj powiadomienia o nowościach wprost na swoją skrzynkę pocztową!

 

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Instytut Transportu Drogowego oraz partnerów moich danych osobowych w postaci adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

 

Zapisując się na pobranie raportu, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych w niniejszym formularzu, przez Polski Instytut Transportu Drogowego, dalej jako „Administrator” w celach marketingowych oraz oświadczam, że jestem zainteresowany otrzymaniem informacji o aktualnych produktach i ofertach Administratora, tym samym wyrażając zgodę na przesyłanie przez Administratora na podane dane kontaktowe informacji handlowych, w szczególności w zakresie obejmującym kontakt drogą elektroniczną i/lub telefoniczną.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Polski Instytut Transportu Drogowego. Dane osobowe będą przetwarzane w celach niezbędnych do wysłania raportu, a w razie wyrażenia przez Państwa zgody, dane te będą przetwarzane w celach marketingowych, tj. skontaktowania się i przekazania informacji o ofertach i produktach Polski Instytut Transportu Drogowego lub partnerów raportu, tj. Webfleet Solutions Poland Sp. z o.o., Transcash.eu S.A. oraz Trans.eu S.A. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wysłania raportu. Podstawa prawna, cel, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące, a także inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych są szczegółowo określone w Polityce prywatności na stronie www.pitd.org.pl, kontakt mailowy: instytut@pitd.org.pl. Zgodę można wycofać w każdym czasie.

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Instytut Transportu Drogowego oraz partnerów moich danych osobowych w postaci adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.