Autor: Kamil Zając

Polska Logistycznym Hubem Europy – BIULETYN

W ramach konferencji Polska Logistycznym Hubem Europy, zorganizowanej przez Polski Instytut Transportu Drogowego wraz z Polferries, w dniach 26-28 kwietnia 2023 roku, zaproszeni eksperci, podczas dwóch paneli dyskusyjnych, specjalistycznych warsztatów oraz bogatego networkingu, rozmawiali o kosztach w transporcie, stabilności łańcuchów dostaw. Obok tego podjęto tematykę odpraw celnych, a także kar umownych w transporcie. Oddajemy w Państwa ręce Biuletyn, podsumowujący całą konferencję.

Pobierz Biuletyn

Eksperci branżowi

W trakcie konferencji Polska Logistycznym Hubem Europy do udziału w panelach i warsztatach zaproszono: Łukasza Grajcara, Agnieszkę Szwaj, Alicję Chodorowską, Michała Niemca, Michała Parola, dr. inż. Justynę Świebodę, Magdalenę Szaroletę, Joannę Porath, Bartłomieja Mazuruka, Damiana Swobodę, Macieja Maroszyka.

Dwa panele dyskusyjne i dwie sesje warsztatów

W trakcie konferencji odbyły się dwa panele dyskusyjne. Pierwszy: „Jak zredukować koszty w transporcie drogowym?”. Następnego dnia dyskutowano o tym: „Jak zagwarantować stabilność dostaw w biznesie?”. Dodatkowo na gości czekały dwie sesje warsztatów. „Efektywne zarządzanie odprawą celną w łańcuchach dostaw” przeprowadziła Joanna Porath. Kolejny: „Kary umowne w zleceniach transportowych – przykłady i jak sobie z nimi radzić?” przeprowadził Macieja Maroszyk.

Polska Logistycznym Hubem Europy już za nami

Patroni merytoryczni

AC Portah, Raben Group, Shell, Grupa MAK, Webfleet, Betacom, TVM, Transcasch.

Patroni medialni

Transport Manager, Eurologistics, Logistyka, fleetlog.pl, Trans.info, Obserwator Logistyczny, etransport.pl, Rzeczpospolita.

Pobierz Biuletyn

Konferencja „Polska Logistycznym Hubem Europy” jest podsumowaniem projektu realizowanego w ramach Nowe FIO na lata 2021-2030.

Grafika promująca konferencję logistyczną, obejmującą przeprawę promową między Gdańskiem a Szwecją, organizowaną przez Polski Instytut Transportu Drogowego i Polferries.

Subskrybuj nasz NEWSLETTER!

Otrzymuj powiadomienia o nowościach wprost na swoją skrzynkę pocztową!

 

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Instytut Transportu Drogowego oraz partnerów moich danych osobowych w postaci adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

 

Zapisując się na pobranie raportu, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych w niniejszym formularzu, przez Polski Instytut Transportu Drogowego, dalej jako „Administrator” w celach marketingowych oraz oświadczam, że jestem zainteresowany otrzymaniem informacji o aktualnych produktach i ofertach Administratora, tym samym wyrażając zgodę na przesyłanie przez Administratora na podane dane kontaktowe informacji handlowych, w szczególności w zakresie obejmującym kontakt drogą elektroniczną i/lub telefoniczną.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Polski Instytut Transportu Drogowego. Dane osobowe będą przetwarzane w celach niezbędnych do wysłania raportu, a w razie wyrażenia przez Państwa zgody, dane te będą przetwarzane w celach marketingowych, tj. skontaktowania się i przekazania informacji o ofertach i produktach Polski Instytut Transportu Drogowego lub partnerów raportu, tj. Webfleet Solutions Poland Sp. z o.o., Transcash.eu S.A. oraz Trans.eu S.A. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wysłania raportu. Podstawa prawna, cel, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące, a także inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych są szczegółowo określone w Polityce prywatności na stronie www.pitd.org.pl, kontakt mailowy: instytut@pitd.org.pl. Zgodę można wycofać w każdym czasie.

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Instytut Transportu Drogowego oraz partnerów moich danych osobowych w postaci adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.