Autor: Bartłomiej Drążkiewicz

Webinar „Zatory płatnicze pod kontrolą – skuteczne strategie zarządzania należnościami”

Czy opóźnienia w płatnościach spędzają Ci sen z powiek? Nie tylko Tobie! To jedno z największych wyzwań w branży TSL. Problem opóźnień w płatnościach to jedno z największych wyzwań w branży TSL. Brak terminowych wpłat od kontrahentów wpływa na płynność finansową, utrudnia realizację bieżących zobowiązań i hamuje rozwój przedsiębiorstwa.

Brak terminowych wpłat od kontrahentów wpływa na płynność finansową, utrudnia realizację bieżących zobowiązań i hamuje rozwój przedsiębiorstwa.

Dlatego zapraszamy na jakże potrzebne spotkanie!

📅 Data: 28 listopada 2024 r.

🕙 Godzina: 10:00

📍 Online

Podczas webinaru, organizowanego z Dun & Bradstreet, pokażemy Ci, jak się z tym zmierzyć, wdrażając sprawdzone rozwiązania. Dowiesz się, jak skutecznie chronić swoje interesy finansowe oraz jak minimalizować ryzyko związane z zatorami płatniczymi.

Co zyskasz, biorąc udział?

✅ Poznasz skuteczne metody przeciwdziałania zatorom płatniczym
✅ Otrzymasz praktyczne wskazówki dotyczące zarządzania należnościami
✅ Nauczysz się, jak wykorzystać narzędzia finansowe i prawne, aby zabezpieczyć firmę
✅ Usłyszysz doświadczenia ekspertów, którzy na co dzień mierzą się z tym wyzwaniem

Nasi eksperci:

💼 Sebastian Plesiński – FM Logistics
💼 Adrian Moreń – D&B
💼 Justyna Warda – Tb Truck & Trailer Service sp. z o.o.
💼 Włodzimierz Kruk – ROHLIG SUUS Logistics

💼 Prowadząca: Anna Majowicz, Prezes Polskiego Instytutu Transportu Drogowego

📩 Rejestracja: https://streamyard.com/watch/T5zTUTQ7F9ic

Nie zwlekaj – zadbaj o płynność finansową swojej firmy i dołącz do nas za tydzień! 💰

Do zobaczenia!

🤝 Partner wydarzenia: Dun & Bradstreet

Grafika promująca bezpłatny webinar na temat zarządzania należnościami, organizowany przez Polski Instytut Transportu Drogowego i Dun & Bradstreet.

Subskrybuj nasz NEWSLETTER!

Otrzymuj powiadomienia o nowościach wprost na swoją skrzynkę pocztową!

 

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Instytut Transportu Drogowego oraz partnerów moich danych osobowych w postaci adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

 

Zapisując się na pobranie raportu, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych w niniejszym formularzu, przez Polski Instytut Transportu Drogowego, dalej jako „Administrator” w celach marketingowych oraz oświadczam, że jestem zainteresowany otrzymaniem informacji o aktualnych produktach i ofertach Administratora, tym samym wyrażając zgodę na przesyłanie przez Administratora na podane dane kontaktowe informacji handlowych, w szczególności w zakresie obejmującym kontakt drogą elektroniczną i/lub telefoniczną.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Polski Instytut Transportu Drogowego. Dane osobowe będą przetwarzane w celach niezbędnych do wysłania raportu, a w razie wyrażenia przez Państwa zgody, dane te będą przetwarzane w celach marketingowych, tj. skontaktowania się i przekazania informacji o ofertach i produktach Polski Instytut Transportu Drogowego lub partnerów raportu, tj. Webfleet Solutions Poland Sp. z o.o., Transcash.eu S.A. oraz Trans.eu S.A. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wysłania raportu. Podstawa prawna, cel, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące, a także inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych są szczegółowo określone w Polityce prywatności na stronie www.pitd.org.pl, kontakt mailowy: instytut@pitd.org.pl. Zgodę można wycofać w każdym czasie.

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Instytut Transportu Drogowego oraz partnerów moich danych osobowych w postaci adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.