Autor: Spiros Popowski

FreshMail, czyli społeczna odpowiedzialność biznesu

W dzisiejszym świecie efektywna komunikacja wymaga odpowiednich narzędzi. Powyższe stwierdzenie mogłoby wydawać się truizmem, gdyby nie fakt, że wciąż wielu nadawców nie stosuje się do podstawowych zasad dobrego email marketingu, wysyłając masowe wiadomości ze swoich firmowych skrzynek, w dodatku nie ukrywając listy odbiorców.

Rozwiązanie tego problemu wydaje się proste – odpowiednie narzędzie do email marketingu. Wyzwaniem jest tylko wybrać to odpowiednie.

Zdecydowaliśmy się skorzystać z usług firmy FreshMail.pl, która posiada gotową ofertę dla NGOsów. Dzięki niemu małe, działające lokalnie lub w wąskim zakresie organizacje mogą komunikować się prosto i z zachowaniem reguł prywatności bez obciążania swoich skromnych budżetów opłatami za mailing. Większe, bardziej zorganizowane fundacje i stowarzyszenia również zostaną docenione, dzięki preferencyjnemu rabatowi na usługę.

Więcej na temat możliwości współpracy organizacji z FreshMail.pl można znaleźć na tej stronie.

Powstały w 2008 roku FreshMail, to usługa typu SaaS pozwalająca na kompleksową obsługę działań z zakresu email marketingu, umożliwiając wysyłkę newsletterów, mailingów i autoresponderów w prosty i intuicyjny sposób. Firma świadczy również usługi agencyjne, specjalizując się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu, a w szczególności: w budowaniu i zarządzaniu bazami danych, przeprowadzaniu kampanii mailowych, doradztwie w zakresie strategii, kreacji, a także analizie efektów kampanii mailingowych.

->  Zagrożenia i szanse branży TSL - podcast z udziałem prezes PITD

Subskrybuj nasz NEWSLETTER!

Otrzymuj powiadomienia o nowościach wprost na swoją skrzynkę pocztową!

 

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Instytut Transportu Drogowego oraz partnerów moich danych osobowych w postaci adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

 

Zapisując się na pobranie raportu, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych w niniejszym formularzu, przez Polski Instytut Transportu Drogowego, dalej jako „Administrator” w celach marketingowych oraz oświadczam, że jestem zainteresowany otrzymaniem informacji o aktualnych produktach i ofertach Administratora, tym samym wyrażając zgodę na przesyłanie przez Administratora na podane dane kontaktowe informacji handlowych, w szczególności w zakresie obejmującym kontakt drogą elektroniczną i/lub telefoniczną.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Polski Instytut Transportu Drogowego. Dane osobowe będą przetwarzane w celach niezbędnych do wysłania raportu, a w razie wyrażenia przez Państwa zgody, dane te będą przetwarzane w celach marketingowych, tj. skontaktowania się i przekazania informacji o ofertach i produktach Polski Instytut Transportu Drogowego lub partnerów raportu, tj. Webfleet Solutions Poland Sp. z o.o., Transcash.eu S.A. oraz Trans.eu S.A. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wysłania raportu. Podstawa prawna, cel, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące, a także inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych są szczegółowo określone w Polityce prywatności na stronie www.pitd.org.pl, kontakt mailowy: instytut@pitd.org.pl. Zgodę można wycofać w każdym czasie.

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Instytut Transportu Drogowego oraz partnerów moich danych osobowych w postaci adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.