Autor: Anna Majowicz

Jak zadbać o płynność finansową w transporcie? Darmowy webinar

Zapraszamy do udziału w debacie, podczas której eksperci odpowiedzą na pytania dotyczące zachowania płynności finansowej w firmie transportowej.

ZAPISZ SIĘ NA WEBINAR

Darmowy webinar

Darmowy webinar online o płynności finansowej w transporcie odbędzie się 27 czerwca 2023, rozpocznie się o godz. 10:00.

LINK DO ZAPISÓW

Płynność finansowa w transporcie

Płynność finansowa jest jednym z kluczowych elementów sukcesu w branży transportowej. W dynamicznym środowisku, w którym operują przewoźnicy, giełdy transportowe i firmy fakturujące, utrzymanie stabilności finansowej staje się niezbędne dla osiągnięcia długoterminowej rentowności i rozwoju.

Podczas debaty przyjrzymy się płynności finansowej w transporcie, identyfikując wyzwania, z jakimi borykają się przedsiębiorcy w tej branży, oraz analizując strategie i narzędzia, które mogą im pomóc w zarządzaniu finansami. Odkryjemy praktyczne wskazówki, które przyczynią się do zoptymalizowania cyklu płatności, skrócenia czasu oczekiwania na płatności oraz minimalizacji ryzyka związanego z niezapłaconymi fakturami.

Przygotuj się na inspirujące spojrzenie na temat płynności finansowej w branży transportowej i dowiedz się, jakie innowacje i najlepsze praktyki mogą pomóc w zapewnieniu stabilności i wzrostu Twojego przedsiębiorstwa.

Weź udział w webinarze i wysłuchaj ekspertów

Podczas debaty zabiorą głos eksperci:

  • Cezary Korniejczuk – dyrektor finansowo administracyjny w Maszoński Logistic
  • Jakub Szałek – ekspert Trans.eu Group
  • Kamil Nowak – Head of Sales Transcash.eu
  • Dawid Dajczak – Program Manager of Chartering, Central Team sennder
  • Spotkanie poprowadzi Magdalena Puzyniak – Project Manager PITD
->  Dwa kroki by poprawić sytuację na przejściach granicznych
Grafika promująca webinar na temat dbania o płynność finansową w transporcie, z wizerunkami prelegentów i prowadzącej.

Subskrybuj nasz NEWSLETTER!

Otrzymuj powiadomienia o nowościach wprost na swoją skrzynkę pocztową!

 

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Instytut Transportu Drogowego oraz partnerów moich danych osobowych w postaci adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

 

Zapisując się na pobranie raportu, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych w niniejszym formularzu, przez Polski Instytut Transportu Drogowego, dalej jako „Administrator” w celach marketingowych oraz oświadczam, że jestem zainteresowany otrzymaniem informacji o aktualnych produktach i ofertach Administratora, tym samym wyrażając zgodę na przesyłanie przez Administratora na podane dane kontaktowe informacji handlowych, w szczególności w zakresie obejmującym kontakt drogą elektroniczną i/lub telefoniczną.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Polski Instytut Transportu Drogowego. Dane osobowe będą przetwarzane w celach niezbędnych do wysłania raportu, a w razie wyrażenia przez Państwa zgody, dane te będą przetwarzane w celach marketingowych, tj. skontaktowania się i przekazania informacji o ofertach i produktach Polski Instytut Transportu Drogowego lub partnerów raportu, tj. Webfleet Solutions Poland Sp. z o.o., Transcash.eu S.A. oraz Trans.eu S.A. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wysłania raportu. Podstawa prawna, cel, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące, a także inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych są szczegółowo określone w Polityce prywatności na stronie www.pitd.org.pl, kontakt mailowy: instytut@pitd.org.pl. Zgodę można wycofać w każdym czasie.

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Instytut Transportu Drogowego oraz partnerów moich danych osobowych w postaci adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.