Autor: Anna Majowicz

Logistyczne Oscary przyznane – podsumowanie Gali Logistyki 2022

Ponad 650 liderów polskiej branży TSL brało udział w 21. edycji Gali Logistyki, Transportu i Produkcji, którą Polski Instytut Transportu Drogowego objął patronatem medialnym.

Tegoroczna Gala Logistyki, Transportu i Produkcji odbyła się 17 listopada 2022 roku w hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie. Od ponad dwóch dekad to prawdziwe święto logistyki – czas podsumowania mijającego roku, spotkań, rozmów i wzajemnej inspiracji. To również wieczór, gdy poznajemy firmy, które cieszą się najlepszą opinią wśród klientów usług logistycznych, producentów i sieci handlowe wyróżniające się na polu kreatywności w zarządzaniu, oraz produkty i usługi których innowacyjność pozwala na ciągły rozwój i doskonalenie operacji w łańcuchu wartości.

Najważniejszym momentem Gali było ogłoszenie zdobywców „Logistycznych Oskarów”, czyli trzech najlepszych firm w wynikach tegorocznego badania Operator Logistyczny Roku. Program ten jest jedyną tego typu inicjatywą – w szeroko zakrojonym badaniu sprawdzany jest poziom satysfakcji klientów firm logistycznych.

Nagrody Lider Logistyki programu Operator Logistyczny Roku przyznawane są z kolei za przywództwo w poszczególnych segmentach rynku bądź cechach obsługi. Wskazują one firmy, które osiągnęły doskonałość w ramach swojej wyspecjalizowanej działalności, bądź też w danym roku w sposób znaczący rozwinęły jeden z segmentów oferowanych przez siebie usług logistycznych.

Podczas Gali Logistyki, Transportu i Produkcji nagradzano też laureatów konkursu Produkt Innowacyjny dla Logistyki, Transportu i Produkcji oraz badania Supply Chain Designer. Pełna lista laureatów, nagrodzonych w poszczególnych badaniach, została opublikowana na stronie www.galalogistyki.pl.

Godło Złote

RABEN LOGISTICS POLSKA

Laureat pierwszej nagrody, złotego godła tegorocznej 21. edycji programu Operator Logistyczny Roku, to jedyna firma notowana we wszystkich edycjach rankingu, pięciokrotna dotąd zwyciężczyni programu: pierwszej jego edycji w 2002, ósmej w 2009, czternastej w 2015, osiemnastej w 2019 i dwudziestej pierwszej w 2022 r. Wyniki te stawiają firmę na równi z inną legendą rynku usług logistycznych w Polsce, nieistniejącą już w wyniku przejęcia marką TNT. Jak pokazuje rosnąca satysfakcja klientów – mamy dobre firmy logistyczne zapewniające płynność dostaw w warunkach kryzysu gospodarczego. Ich wartość rośnie, im bardziej powiększa się niepewność, co do rozwoju sytuacji. W czołówce rankingu Top500.

->  IntermodalNews o konferencji Polska Logistycznym Hubem Europy

Godło Srebrne

NORTHGATE LOGISTICS

Laureat drugiej nagrody, srebrnego godła tegorocznej 21. edycji programu Operator Logistyczny Roku, to odkrycie tego badania. Już w roku debiutu przed czterema laty zajęła czwarte miejsce, zostawiając na pobitym polu wielu renomowanych konkurentów. Kolejny start przyniósł awans o jedno miejsce i jedną z trzech głównych nagród. Ubiegły rok to utrzymanie pozycji w ścisłej czołówce (miejsce siódme) i trzecia z rzędu nagroda. Tegoroczne rekordowe osiągnięcie zatem tylko potwierdza wysokie notowania firmy na rynku usług logistycznych. Prawdziwe odkrycie tej założonej w 2012 r. firmy w tym programie nastąpiło już jednak wcześniej. Dzięki rekomendacjom klientów innych firm uzyskała tytuł Perspektywiczna Firma Logistyczna Roku 2016.

Godło Brązowe

FM LOGISTIC

Laureat trzeciej nagrody, brązowego godła, tegorocznej 21. edycji programu Operator Logistyczny Roku, to wyspecjalizowana w logistyce kontraktowej firma o największym w kraju potencjale w zakresie wielkopowierzchniowych centrów magazynowych. Uczestniczy w programie od początku, wielokrotnie wyróżniana, do tej pory jedną z trzech głównych nagród zdobyła już sześciokrotnie, pięć lat temu sięgnęła po tytuł najlepszej firmy logistycznej w kraju, to Operator Logistyczny Roku 2017. Niezwykle zazwyczaj wymagający i krytyczni klienci w kwestiach jakości obsługi, tym razem zgodnie przyznają, że jej usługi nie dadzą się zastąpić przez żadną inną firmę. W czołówce rankingu Top500.

GALA LOGISTYKI, TRANSPORTU I PRODUKCJI (ZDJĘCIA)

Subskrybuj nasz NEWSLETTER!

Otrzymuj powiadomienia o nowościach wprost na swoją skrzynkę pocztową!

 

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Instytut Transportu Drogowego oraz partnerów moich danych osobowych w postaci adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

 

Zapisując się na pobranie raportu, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych w niniejszym formularzu, przez Polski Instytut Transportu Drogowego, dalej jako „Administrator” w celach marketingowych oraz oświadczam, że jestem zainteresowany otrzymaniem informacji o aktualnych produktach i ofertach Administratora, tym samym wyrażając zgodę na przesyłanie przez Administratora na podane dane kontaktowe informacji handlowych, w szczególności w zakresie obejmującym kontakt drogą elektroniczną i/lub telefoniczną.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Polski Instytut Transportu Drogowego. Dane osobowe będą przetwarzane w celach niezbędnych do wysłania raportu, a w razie wyrażenia przez Państwa zgody, dane te będą przetwarzane w celach marketingowych, tj. skontaktowania się i przekazania informacji o ofertach i produktach Polski Instytut Transportu Drogowego lub partnerów raportu, tj. Webfleet Solutions Poland Sp. z o.o., Transcash.eu S.A. oraz Trans.eu S.A. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wysłania raportu. Podstawa prawna, cel, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące, a także inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych są szczegółowo określone w Polityce prywatności na stronie www.pitd.org.pl, kontakt mailowy: instytut@pitd.org.pl. Zgodę można wycofać w każdym czasie.

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Instytut Transportu Drogowego oraz partnerów moich danych osobowych w postaci adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.