Niezbędnik przedsiębiorcy z branży TSL

Autor: Anna Majowicz

Wydaliśmy poradnik z praktycznymi poradami dla firm z branży TSL – transportowych i spedycyjnych.

W pierwszej części poradnika podpowiadamy jak skutecznie budować pozytywny wizerunek firmy w branży TSL. Poruszamy również kwestie związane z firmowym logo – dlaczego warto je posiadać i dlaczego powinno być dobrze przemyślane. Podpowiadamy po co nam strona www oraz dlaczego warto angażować się w obecność w mediach społecznościowych. Czy profil na Facebooku jest dla każdego? A co z naszą wizytówką w innych miejscach?

Mówimy też o tym, że na nasz wizerunek wpływa również to, jak komunikujemy się z otoczeniem bezpośrednio – w tym przede wszystkim jak ma się do tego obsługa klienta. Zastanawiamy się też co mówią o nas nasi pracownicy, narzędzia pracy jakimi się posługujemy i czy to już dobry moment na profesjonalną współpracę z mediami branżowymi.

POBIERZ BEZPŁATNY PORADNIK

Zachęcamy do dzielenia się swoimi opiniami na naszych mediach społecznościowych tutaj i tutaj, ale i sugestiami na inne obszary działalności, które powinniśmy omówić w kolejnych częściach poradnika. Zapraszamy również do współpracy merytorycznej. Wszystko po to, aby wspólnie budować silną polską gospodarkę z docenianymi na całym świecie polskimi przedsiębiorcami i pracownikami. W branży TSL, ale nie tylko…

->  Nowy Jedwabny Szlak – co to jest?


TAGI:

Subskrybuj nasz NEWSLETTER!

Otrzymuj powiadomienia o nowościach wprost na swoją skrzynkę pocztową!

 

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Instytut Transportu Drogowego oraz partnerów moich danych osobowych w postaci adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

 

Zapisując się na pobranie raportu, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych w niniejszym formularzu, przez Polski Instytut Transportu Drogowego, dalej jako „Administrator” w celach marketingowych oraz oświadczam, że jestem zainteresowany otrzymaniem informacji o aktualnych produktach i ofertach Administratora, tym samym wyrażając zgodę na przesyłanie przez Administratora na podane dane kontaktowe informacji handlowych, w szczególności w zakresie obejmującym kontakt drogą elektroniczną i/lub telefoniczną.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Polski Instytut Transportu Drogowego. Dane osobowe będą przetwarzane w celach niezbędnych do wysłania raportu, a w razie wyrażenia przez Państwa zgody, dane te będą przetwarzane w celach marketingowych, tj. skontaktowania się i przekazania informacji o ofertach i produktach Polski Instytut Transportu Drogowego lub partnerów raportu, tj. Webfleet Solutions Poland Sp. z o.o., Transcash.eu S.A. oraz Trans.eu S.A. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wysłania raportu. Podstawa prawna, cel, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące, a także inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych są szczegółowo określone w Polityce prywatności na stronie www.pitd.org.pl, kontakt mailowy: instytut@pitd.org.pl. Zgodę można wycofać w każdym czasie.

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Instytut Transportu Drogowego oraz partnerów moich danych osobowych w postaci adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.