Autor: Anna Majowicz

Ostatnia mila dla e-commerce – premiera raportu

Zapraszamy do udziału w debacie, podczas której odbędzie się oficjalna premiera raportu „Ostatnia mila dla e-commerce”. Raport przygotowany został przez Polski Instytut Transportu Drogowego we współpracy z OTIMO i Last Mile Experts.

Co znajdziemy w raporcie Ostatnia mila dla e-commerce?

Wszystkie czynniki wskazują, że w przyszłości wyzwania związane z obsługą ostatniej mili będą się nasilać. Obecnie coraz większą popularnością cieszy się dostawa tego samego dnia „same day delivery”, która jest nieco droższa od standardowej. Konsumenci mają też coraz wyższe oczekiwania, zarówno w zakresie czasu realizacji zamówienia, jak i jego ekologiczności. Według wielu statystyk chętnie dopłacają do ekologicznych dostaw. Realizacja tych wymagań wpłynie na koszt obsługi logistycznej i wymusi na sprzedawcach bardziej optymalne zarządzanie procesem dostawy. Z badań przeprowadzonych przez Polski Instytut Transportu Drogowego wynika, że optymalizacja procesów jest dziś priorytetem dla branży. Jej potencjał opisany został w jednym z rozdziałów najnowszej publikacji PITD. W opracowaniu znajdują się także informacje nt. dostaw OOH (ang. Out of Home), branży kurierskiej, rosnących problemach z umieszczeniem automatów w przestrzeni publicznej, ekologicznego wymiaru transportu i jego wpływu na globalne ocieplenie.

Zapisz się już dziś na debatę! (link do rejestracji)

ostatnia mila dla e-commerce
Zapraszamy na debatę o ostatniej mili dla e-commerce. Zapisz się już dzisiaj! Webinar rozpocznie się w czwartek, 22 września, o godz. 10:00. Zachęcamy do zadawania pytań w trakcie dyskusji.

Raport stanowi kompendium wiedzy nt. ostatniej mili dla e-commerce. Zapraszamy do udziału w debacie i wysłuchania ekspertów:

Spotkane poprowadzi:

  • Anna Majowicz, dyrektor operacyjna PITD.

Nie zwlekaj i zapisz się już dziś! Liczba miejsc na debatę jest ograniczona! (link do rejestracji)

->  TRENDOWNIA 2022 – PITD partnerem medialnym konferencji

Subskrybuj nasz NEWSLETTER!

Otrzymuj powiadomienia o nowościach wprost na swoją skrzynkę pocztową!

 

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Instytut Transportu Drogowego oraz partnerów moich danych osobowych w postaci adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

 

Zapisując się na pobranie raportu, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych w niniejszym formularzu, przez Polski Instytut Transportu Drogowego, dalej jako „Administrator” w celach marketingowych oraz oświadczam, że jestem zainteresowany otrzymaniem informacji o aktualnych produktach i ofertach Administratora, tym samym wyrażając zgodę na przesyłanie przez Administratora na podane dane kontaktowe informacji handlowych, w szczególności w zakresie obejmującym kontakt drogą elektroniczną i/lub telefoniczną.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Polski Instytut Transportu Drogowego. Dane osobowe będą przetwarzane w celach niezbędnych do wysłania raportu, a w razie wyrażenia przez Państwa zgody, dane te będą przetwarzane w celach marketingowych, tj. skontaktowania się i przekazania informacji o ofertach i produktach Polski Instytut Transportu Drogowego lub partnerów raportu, tj. Webfleet Solutions Poland Sp. z o.o., Transcash.eu S.A. oraz Trans.eu S.A. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wysłania raportu. Podstawa prawna, cel, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące, a także inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych są szczegółowo określone w Polityce prywatności na stronie www.pitd.org.pl, kontakt mailowy: instytut@pitd.org.pl. Zgodę można wycofać w każdym czasie.

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Instytut Transportu Drogowego oraz partnerów moich danych osobowych w postaci adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.