Autor: Anna Majowicz

RESPECT MY WAY

RESPECT MY WAY to kampania Polskiego Instytutu Transportu Drogowego stworzona we współpracy z InPost, TVM Transport & Logistics oraz Transsped.

RESPECT MY WAY – o kampanii

Celem kampanii jest zachęcenie młodych ludzi od wykonywania zawodu kierowcy. Chcemy pokazać, że mimo iż zawód nie należy do najłatwiejszych, można z niego czerpać szereg korzyści. To satysfakcjonujące zajęcie dla osób ceniących wolność i lubiących podróże.

Na polskim rynku brakuje dziś ok. 150 tys. kierowców zawodowych. Dlatego należy szanować tych, którzy ten zawód wykonują. Pokażemy z czym kierowcy muszą się mierzyć w codziennej pracy i że jeśli ich zabraknie, zastaniemy puste półki w sklepach.

Wskażemy przyszłym truckerom możliwości wykonywania zawodu. Wybór przewoźnika, floty – lekkiej czy ciężkiej, a także miejsce wykonywania pracy – w kraju lub za granicą.

RESPECT MY WAY – historie

Pokażemy ciekawe historie kierowców zawodowych. Dlaczego zdecydowali się na ten zawód, z jakimi trudnościami się mierzą, co podoba im się w wykonywanej pracy. Co sprawia im największą satysfakcję. Powstaną artykuły i podcasty na Spotify.

RESPECT MY WAY – co Ty możesz zrobić?

Z badań ankietowych wśród kierowców zawodowych wynika, że często są oni źle traktowani na drogach. Mając świadomość ogromnej luki kadrowej powinniśmy wspierać kierowców w codziennej pracy. Nie pokazujmy złości, kiedy wyprzedzają inne pojazdy – zdajmy sobie sprawę z tego, że muszą dojechać na czas na rozładunek. Pokażmy im wsparcie, kiedy stoją w długich kolejkach na granicy, chociażby poprzez przekazanie butelki wody. Okażmy im szacunek. To małe kroki, ku dużym zmianom.

STRONA KAMPANII

->  Transport na celowniku cyberprzestępców - cyfryzacja szansą i zagrożeniem

Subskrybuj nasz NEWSLETTER!

Otrzymuj powiadomienia o nowościach wprost na swoją skrzynkę pocztową!

 

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Instytut Transportu Drogowego oraz partnerów moich danych osobowych w postaci adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

 

Zapisując się na pobranie raportu, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych w niniejszym formularzu, przez Polski Instytut Transportu Drogowego, dalej jako „Administrator” w celach marketingowych oraz oświadczam, że jestem zainteresowany otrzymaniem informacji o aktualnych produktach i ofertach Administratora, tym samym wyrażając zgodę na przesyłanie przez Administratora na podane dane kontaktowe informacji handlowych, w szczególności w zakresie obejmującym kontakt drogą elektroniczną i/lub telefoniczną.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Polski Instytut Transportu Drogowego. Dane osobowe będą przetwarzane w celach niezbędnych do wysłania raportu, a w razie wyrażenia przez Państwa zgody, dane te będą przetwarzane w celach marketingowych, tj. skontaktowania się i przekazania informacji o ofertach i produktach Polski Instytut Transportu Drogowego lub partnerów raportu, tj. Webfleet Solutions Poland Sp. z o.o., Transcash.eu S.A. oraz Trans.eu S.A. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wysłania raportu. Podstawa prawna, cel, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące, a także inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych są szczegółowo określone w Polityce prywatności na stronie www.pitd.org.pl, kontakt mailowy: instytut@pitd.org.pl. Zgodę można wycofać w każdym czasie.

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Instytut Transportu Drogowego oraz partnerów moich danych osobowych w postaci adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.