Autor: Anna Majowicz

Tallinn: Kolejne spotkanie ws. e-CMR za nami

W czwartek 25 kwietnia 2019 roku uczestniczyliśmy w spotkaniu w Estonii, podczas którego udało się ustalić kolejne kroki działań grupy zajmującej się e-CMR w ramach projektu Diginno. 

Przypomnijmy, że transgraniczny charakter międzynarodowego elektronicznego listu przewozowego e-CMR wiąże sie z wieloma wyzwaniami i pytaniami. Można do nich zaliczyć m.in. konieczność określenia tego kto i jak ma zorganizować działanie systemu. Czy dostawcy platform do zarządzania e-CMR powinny funkcjonować samodzielnie wypełniając potrzebę biznesu  czy wspólnie z instytucjami publicznymi, które również mogą czerpać korzyści z efektywnego rozwiązania? Jak powinno się finansować inwestycje? Jak dobrać architekturę i technologię tak by była akceptowalna i atrakcyjna dla wszystkich graczy? Jak zadbać o równorzędne regulacje na poziomie międzynarodowym? Czy powinna zostać powołana organizacja standaryzująca i przyznająca certyfikaty platformom czy może powinno to być w gestii poszczególnych krajów?

Jesteśmy przekonani, że wkrótce, dzięki międzynarodowej współpracy, będziemy mogli na te i inne pytania odpowiedzieć bardzo zwięźle, a to pozwoli na szybkie i sprawne wdrożenie pełnej cyfryzacji obiegu dokumentów na poziomie międzynarodowym.

->  Monitoring ładunków w czasie rzeczywistym - niesłuszne obawy vs korzyści

Subskrybuj nasz NEWSLETTER!

Otrzymuj powiadomienia o nowościach wprost na swoją skrzynkę pocztową!

 

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Instytut Transportu Drogowego oraz partnerów moich danych osobowych w postaci adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

 

Zapisując się na pobranie raportu, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych w niniejszym formularzu, przez Polski Instytut Transportu Drogowego, dalej jako „Administrator” w celach marketingowych oraz oświadczam, że jestem zainteresowany otrzymaniem informacji o aktualnych produktach i ofertach Administratora, tym samym wyrażając zgodę na przesyłanie przez Administratora na podane dane kontaktowe informacji handlowych, w szczególności w zakresie obejmującym kontakt drogą elektroniczną i/lub telefoniczną.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Polski Instytut Transportu Drogowego. Dane osobowe będą przetwarzane w celach niezbędnych do wysłania raportu, a w razie wyrażenia przez Państwa zgody, dane te będą przetwarzane w celach marketingowych, tj. skontaktowania się i przekazania informacji o ofertach i produktach Polski Instytut Transportu Drogowego lub partnerów raportu, tj. Webfleet Solutions Poland Sp. z o.o., Transcash.eu S.A. oraz Trans.eu S.A. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wysłania raportu. Podstawa prawna, cel, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące, a także inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych są szczegółowo określone w Polityce prywatności na stronie www.pitd.org.pl, kontakt mailowy: instytut@pitd.org.pl. Zgodę można wycofać w każdym czasie.

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Instytut Transportu Drogowego oraz partnerów moich danych osobowych w postaci adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.