Autor: Anna Majowicz

Zapraszamy na szkolenie z Pakietu Mobilności

Zapraszamy na dwudniowe szkolenie ,,Przygotuj się na zmiany po wprowadzeniu Pakietu Mobilności″, które rozpocznie się 18 stycznia!

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

zmiany Pakiet Mobilności
2 lutego 2022 r. wchodzi w życie Pakiet Mobilności. Warto dobrze przygotować się do zmian!

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Prawnicy przybliżą Ci:

Zmiany w zakresie przepisów o czasie prowadzenia pojazdu, czasie odpoczynku i tachografach:
  • Założenia Pakietu Mobilności,
  • Przerwy w prowadzeniu pojazdu – co się zmieni?
  • Odpoczynek kierowców – o czym należy pamiętać?
  • Tachografy – jakie, dla kogo i jak ich używać?
Zmiany zasad wykonywania zawodu przewoźnika drogowego:
  • Wymóg posiadania siedziby przez przewoźnika,
  • Dobra reputacja,
  • Zdolność finansowa – jaka była, a jaka będzie?
  • Przewóz rzeczy powyżej 2,5 tony – istotne zmiany,
  • Przewozy kabotażowe.
Zmiany przepisów w zakresie delegowania kierowców w transporcie drogowym:
  • Zakres stosowania dyrektywy dotyczącej delegowania pracowników,
  • Dane konieczne do zgłoszenia pracownika,
  • Dokumenty do kontroli – co przygotować?
  • Kontrole drogowe i kontrola w przedsiębiorstwie – co czeka przewoźnika?
  • Za co przewoźnik będzie karany i jak?
Możliwości zminimalizowania skutków Pakietu Mobilności:
  • Największe wyzwania dla przewoźników,
  • Spółka w Niemczech, czy to dobry sposób na zminimalizowanie skutków Pakietu Mobilności?

Czas szkolenia:

Szkolenie będzie trwało 2 dni, po trzy godziny:

18.01.2022r. 10:00-13:00

19.01.2022r. 10:00-13:00

Cena obejmuje:

a) Uczestnictwo w zajęciach szkoleniowych,

b) Materiały szkoleniowe,

c) Zaświadczenie ukończenia szkolenia.

TRENERZY:

  • Marcin Łabusiński – Kancelaria Radcy Prawnego w Kłodzku,
  • Wiesław Ziemianek,
  • Paulina Eliasz-Pietrusewicz z TC Kancelaria Prawna.

Przygotuj się i uniknij kar!

->  Strajk na granicy Polski z Ukrainą. Kiedy dojdzie do porozumienia?

Subskrybuj nasz NEWSLETTER!

Otrzymuj powiadomienia o nowościach wprost na swoją skrzynkę pocztową!

 

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Instytut Transportu Drogowego oraz partnerów moich danych osobowych w postaci adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

 

Zapisując się na pobranie raportu, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych w niniejszym formularzu, przez Polski Instytut Transportu Drogowego, dalej jako „Administrator” w celach marketingowych oraz oświadczam, że jestem zainteresowany otrzymaniem informacji o aktualnych produktach i ofertach Administratora, tym samym wyrażając zgodę na przesyłanie przez Administratora na podane dane kontaktowe informacji handlowych, w szczególności w zakresie obejmującym kontakt drogą elektroniczną i/lub telefoniczną.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Polski Instytut Transportu Drogowego. Dane osobowe będą przetwarzane w celach niezbędnych do wysłania raportu, a w razie wyrażenia przez Państwa zgody, dane te będą przetwarzane w celach marketingowych, tj. skontaktowania się i przekazania informacji o ofertach i produktach Polski Instytut Transportu Drogowego lub partnerów raportu, tj. Webfleet Solutions Poland Sp. z o.o., Transcash.eu S.A. oraz Trans.eu S.A. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wysłania raportu. Podstawa prawna, cel, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące, a także inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych są szczegółowo określone w Polityce prywatności na stronie www.pitd.org.pl, kontakt mailowy: instytut@pitd.org.pl. Zgodę można wycofać w każdym czasie.

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Instytut Transportu Drogowego oraz partnerów moich danych osobowych w postaci adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.