W dzisiejszym świecie efektywna komunikacja wymaga odpowiednich narzędzi. Powyższe stwierdzenie mogłoby wydawać się truizmem, gdyby nie fakt, że wciąż wielu nadawców nie stosuje się do podstawowych zasad dobrego email marketingu, wysyłając masowe wiadomości ze swoich firmowych skrzynek, w dodatku nie ukrywając listy odbiorców.
Rozwiązanie tego problemu wydaje się proste – odpowiednie narzędzie do email marketingu. Wyzwaniem jest tylko wybrać to odpowiednie.
Zdecydowaliśmy się skorzystać z usług firmy FreshMail.pl, która posiada gotową ofertę dla NGOsów. Dzięki niemu małe, działające lokalnie lub w wąskim zakresie organizacje mogą komunikować się prosto i z zachowaniem reguł prywatności bez obciążania swoich skromnych budżetów opłatami za mailing. Większe, bardziej zorganizowane fundacje i stowarzyszenia również zostaną docenione, dzięki preferencyjnemu rabatowi na usługę.
Więcej na temat możliwości współpracy organizacji z FreshMail.pl można znaleźć na tej stronie.
Powstały w 2008 roku FreshMail, to usługa typu SaaS pozwalająca na kompleksową obsługę działań z zakresu email marketingu, umożliwiając wysyłkę newsletterów, mailingów i autoresponderów w prosty i intuicyjny sposób. Firma świadczy również usługi agencyjne, specjalizując się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu, a w szczególności: w budowaniu i zarządzaniu bazami danych, przeprowadzaniu kampanii mailowych, doradztwie w zakresie strategii, kreacji, a także analizie efektów kampanii mailingowych.