Autor: Anna Majowicz

50 sposobów jak zatrzymać kierowcę w firmie i doprowadzić do jej rozwoju – PREMIERA RAPORTU

Zapraszamy do udziału w debacie, podczas której odbędzie się oficjalna premiera raportu PITD „50 sposobów jak zatrzymać kierowcę w firmie i doprowadzić do jej rozwoju”.

Zapisz się już dziś na debatę! (link do rejestracji)

Dynamika zatrudnienia kierowców w branży transportowej zdecydowanie nie dotrzymuje kroku rosnącemu popytowi. Czym może być to spowodowane? Do głównych przyczyn tego zjawiska należą braki w edukacji zawodowej, brak obowiązkowej służby wojskowej, podczas której wielu młodych ludzi zdobywało uprawnienia do prowadzenia samochodów ciężarowych. Emigracja zarobkowa, choć obecnie mniejsza, to mająca znaczny wpływ w przeciągu ostatnich 15 lat. Demografia, czyli starzejący się zawód, wysokie koszty uzyskania uprawnień i wiele, wiele innych.

Jak zatem poprawić sytuację kierowców zawodowych na rynku pracy? Jak przewoźnicy powinni radzić sobie w realiach, gdy kierowców brakuje na rynku pracy? Może to okazać się łatwiejsze niż przypuszczamy.

Według raportu PITD „Wynagrodzenia kierowców zawodowych” ponad połowa firm transportowych w Polsce nie ma problemu ze znalezieniem nowych pracowników i nie boryka się z problemem rotacji kierowców. Należy przede wszystkim zatroszczyć się o motywację już zatrudnionych kierowców, ich poczucie bezpieczeństwa oraz docenić to, jak dużą rolę odgrywają w całym łańcuchu dostaw. W tym raporcie przedstawimy 50 zasad, którymi powinni się kierować pracodawcy, aby móc to osiągnąć.

Zapisz się już dziś na debatę! (link do rejestracji)

50 sposobów jak zatrzymać kierowcę w firmie

Zapraszamy do udziału w debacie ,,50 sposobów jak zatrzymać kierowcę w firmie i doprowadzić do jej rozwoju” i wysłuchania ekspertów:

Spotkanie poprowadzi:

Anna Majowicz, Polski Instytut Transportu Drogowego.

->  Transport intermodalny – dlaczego USA wyprzedzają Europę?

Nie zwlekaj i zapisz się już dziś! Liczba miejsc na debatę jest ograniczona! (link do rejestracji)

Subskrybuj nasz NEWSLETTER!

Otrzymuj powiadomienia o nowościach wprost na swoją skrzynkę pocztową!

 

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Instytut Transportu Drogowego oraz partnerów moich danych osobowych w postaci adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

 

Zapisując się na pobranie raportu, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wskazanych w niniejszym formularzu, przez Polski Instytut Transportu Drogowego, dalej jako „Administrator” w celach marketingowych oraz oświadczam, że jestem zainteresowany otrzymaniem informacji o aktualnych produktach i ofertach Administratora, tym samym wyrażając zgodę na przesyłanie przez Administratora na podane dane kontaktowe informacji handlowych, w szczególności w zakresie obejmującym kontakt drogą elektroniczną i/lub telefoniczną.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Polski Instytut Transportu Drogowego. Dane osobowe będą przetwarzane w celach niezbędnych do wysłania raportu, a w razie wyrażenia przez Państwa zgody, dane te będą przetwarzane w celach marketingowych, tj. skontaktowania się i przekazania informacji o ofertach i produktach Polski Instytut Transportu Drogowego lub partnerów raportu, tj. Webfleet Solutions Poland Sp. z o.o., Transcash.eu S.A. oraz Trans.eu S.A. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do wysłania raportu. Podstawa prawna, cel, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące, a także inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych są szczegółowo określone w Polityce prywatności na stronie www.pitd.org.pl, kontakt mailowy: instytut@pitd.org.pl. Zgodę można wycofać w każdym czasie.

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polski Instytut Transportu Drogowego oraz partnerów moich danych osobowych w postaci adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.